Αρχικώς, διαθέταμε έξι τέτοια αεροσκάφη, τα οποία παρελήφθησαν το 1996 από τα αποθέματα τού αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού. Χάρις σε αυτά, οι Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας μας μπόρεσαν να διαδραματίσουν έναν στρατηγικό ρόλο όχι μόνον στο Αιγαίο Πέλαγος, αλλά και στην Ανατολική Μεσόγειο. Ο ρόλος της επιτηρήσεως ενός μεγάλου μέρους της Μεσογείου Θαλάσσης - με δεκαοκτώ αποστολές μηνιαίως - προσέδιδε στην Ελλάδα μας, τον ζωτικό εκείνο χώρο, τον οποίο όχι μόνον χρειαζόμαστε για να επιβιώσουμε ως ανεξάρτητο Κράτος, αλλά και που μας ανήκει ιστορικώς! Έναν χώρο, που η Τουρκία μας τον αμφισβητεί επιμόνως και καθημερινώς επί δεκαετίες...
Η παρουσία και δράση αυτών των έξι - αρχικώς - αεροσκαφών, με βάση την Ελευσίνα, επέτρεπε στο ΝΑΤΟϊκό Στρατηγείο της Νάπολης να έχει στην διάθεσή του κάθε στοιχείο για τα πλοία της περιοχής ευθύνης τής 353 Μοίρας Ναυτικής Συνεργασίας (ΜΝΑΣ), συμβάλλοντας έτσι στον περιορισμό τής τρομοκρατίας, του λαθρεμπορίου και της λαθρομεταναστεύσης.
Δυστυχώς - όπως σας αναφέραμε ήδη - η τελευταία τέτοιου είδους αποστολή για την Ελλάδα ΜΑΣ, έγινε προ 25 ημερών περίπου. Επρόκειτο για μία αποστολή, εντός των πλαισίων της επιχειρήσεως «Active Endeavour» του ΝΑΤΟ, με την οποία εξήντλησε και τις τελευταίες τρεις ώρες πτήσεως που διέθετε βάσει των κανονισμών. Έκτοτε, καθηλώθηκε - κι αυτό με τη σειρά του - στο έδαφος, όπως είχε συμβεί σταδιακώς εδώ και χρόνια άλλωστε και με τα άλλα πέντε αεροσκάφη τής Μοίρας, ελλείψει ανταλλακτικών!
Γνωρίζετε ποιά χώρα καλύπτει έκτοτε το επιχειρησιακό κενό; Μα, η Τουρκία ασφαλώς! Προς το παρόν, εκτελεί μία αποστολή εβδομαδιαίως με κάποιο από τα έξι δικά της αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας που διαθέτει, τύπου CN-235MP. Μάλιστα, βρίσκονται υπό παραγγελίαν άλλα δέκα (!) σύγχρονα αεροσκάφη, τύπου ATR-72ASW. Έτσι, οι Τούρκοι ήδη αποτυπώνουν τις κινήσεις κάθε εμπορικού πλοίου που πλέει στην ευρύτερη περιοχή, αλλά καταγράφουν επίσης και τις θέσεις των μονάδων του Στόλου μας! Το Στρατηγείο της Νάπολης δέχεται πληροφορίες μόνον από τους Τούρκους πλέον...
Γιατί απαξιώθηκε και εγκαταλήφθηκε η 353 ΜΝΑΣ;
Κάποιοι λένε ότι, τα πολλά ιλαροτραγικά που σημειώθηκαν τα τελευταία χρόνια στην συγκεκριμένη Μοίρα, συνέβησαν εξαιτίας κάποιων παραλείψεων που οφείλοντο τόσο στην έλλειψη ενδιαφέροντος για τον ρόλο της, αλλά και στην έλλειψη αεροπορικής νοοτροπίας των Επιτελικών Αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού! Κάτι τέτοιο - από μόνο του - είναι απαράδεκτο στις μέρες μας! Εμείς όμως, από αυτήν εδώ την έπαλξη, έχουμε σοβαρότατους λόγους να πιστεύουμε, πως όλα έγιναν, γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται - αν δεν τους βγάλουμε «όλα τα άπλυτα» κάποιων τελειωμένων προδοτών «στη φόρα» - βάσει σατανικού σχεδιασμού και υπολογισμού!
Η Πατρίδα ΜΑΣ, εξαιτίας κάποιων δοσιλόγων, απεμπόλησε - τυπικώς, με δική της ευθύνη - μια σημαντικότατη στρατηγική συνεισφορά της σε ΝΑΤΟϊκό επίπεδο. Κάποιοι μάλιστα, επιθυμούσαν κάτι τέτοιο τόσο σφόδρα, που τον Οκτώβριο τού 2008 απέρριψαν πρόταση εργοστασιακής συντηρήσεως για δύο από τα έξι αεροσκάφη - διαρκείας έξι μηνών και με ελάχιστο κόστος - η οποία θα προσέδιδε μία παράταση 3.000 ωρών πτήσεως στην 353 ΜΝΑΣ και την δυνατότητα καλύψεως τού σημερινού επιχειρησιακού κενού για τουλάχιστον 40 - 45 μήνες. Έτσι, το Πολεμικό Ναυτικό θα μπορούσε να προχωρήσει κάπως «άνετα» στην αγορά νέων υπερσυγχρόνων αεροσκαφών και να κλείσει αυτήν την ύπουλη «τρύπα» στα Εθνικά μας Θέματα.
Κάποιοι όμως, έχουν αναλάβει - εργολαβικώς - να το ξεπουλήσουν το Αιγαίο Πέλαγος πάση θυσία στους Τούρκους. Θα τον τεκμηριώσουμε αυτόν τον ισχυρισμό μας, στο επόμενο άρθρο μας, διότι - δυστυχώς - παρουσιάζονται προδοτικές κινήσεις εντός των κόλπων ακόμη κι αυτής της Πολεμικής Αεροπορίας ΜΑΣ! Άρα, δεν είναι απλώς ένα θέμα «νοοτροπίας» κάποιων Επιτελικών Αξιωματικών του Πολεμικού Ναυτικού, αλλά αντιθέτως, κάτι πολύ πιο βαθύ - και ευρύτερο - εντός των τάξεων της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας τού Υπουργείου Εθνικής Αμύνης αλλά και των περισσοτέρων Ανωτάτων Αξιωματικών κάθε Κλάδου! Δυστυχώς...
Νικόλαος Μακρής
Ελεύθερος κόσμος
από το ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΕΛΛΑΔΑ
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου