Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Νοίκιασα το σπίτι μου σε μετανάστη, κι όταν πήγα να το δω...





Posted: 31 Jan 2010 10:06 AM PST
"Έχω την ατυχία να διαθέτω ένα ακίνητο σε μια περιοχή που έχει μετατραπεί πλέον σε γκέτο μεταναστών και κυρίως λαθρομεταναστών.
Όπως είναι φυσικό επακόλουθο αποφάσισα να μετακομίσω σε άλλη περιοχή προκειμένου να διασφαλίσω ανεκτές συνθήκες διαβίωσης.
Το ακίνητο αποφάσισα να το ενοικιάσω...


και μετά από πολύ κόπο βρήκα κάποιον έγχρωμο μετανάστη που βρίσκεται νόμιμα στη χώρα με ΑΦΜ και κανονικά χαρτιά. Έγινε συμβόλαιο, θεωρήθηκε στην εφορία, πληρώθηκε η εγγύηση και το πρώτο μηνιάτικο κανονικά.

Μετά τον πρώτο μήνα σταμάτησε η καταβολή των ενοικίων και για τους επόμενους τρεις μήνες δεν πληρώθηκε ούτε ένα ευρώ.
Μετά από συνεχόμενες οχλήσεις στον ενοικιαστή και αφού άκουσα χίλιες δυο διαφορετικές δικαιολογίες του ζήτησα τελικά να βγει από το ακίνητο και σε "αντάλλαγμα" δε θα ζητούσα τα χρωστούμενα.

Συμφώνησε και έτσι όταν μου είπε ότι έφυγε και ότι άφησε τα κλειδιά σε συμφωνημένο μέρος, πήγα στο σπίτι να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται.

Η βρωμιά, τα grafiti στους τοίχους και τα υπολείμματα χρήσης ναρκωτικών ήταν δυστυχώς το λιγότερο.
Κατεστραμμένα κουφώματα, είδη υγιεινής και έπιπλα (σημειωτέον υπήρχαν ορισμένα έπιπλα μέσα στο σπίτι) με άφησαν κάγκελο.

Όπως είναι φυσικό έπαθα ΣΟΚ και αποφάσισα να διεκδικήσω τη ζημιά που υπέστη το ακίνητο.
Όποιον φίλο ρώτησα για τη γνώμη του μου είπε το ίδιο πράγμα.
"Μην κάνεις τίποτα γιατί θα μπλέξεις"
"Αυτοί είναι κύκλωμα και θα στη έχουν φυλαγμένη"
"Στο δικαστήριο θα εμφανιστεί ως θύμα που λόγω χρώματος και λόγω του ότι είναι ένας ανυπεράσπιστος μετανάστης τον κυνηγάς"
"Στο τέλος θα βρεθείς να του χρωστάς κιόλας"

Ομολογώ ότι αν και ήμουνα εξοργισμένος, βρήκα τις αιτιάσεις των φίλων μου απόλυτα λογικές και έτσι φόρεσα τη ζημιά μου και δεν ΕΚΑΝΑ ΤΙΠΟΤΑ.

Αν πιστεύει κανείς ότι η εξέλιξη θα ήταν διαφορετική εάν στρεφόμουν εναντίον του τότε τι να πω. Προφανώς έκανα λάθος. Εγώ πάντως δεν βρήκα κανέναν που να μου είπε να τον πάω δικαστικά.

Δε ξέρω εάν ήταν Έλληνας ο ενοικιαστής τι θα γινότανε.
Αυτό έτυχε σε εμένα και αυτό σας μεταφέρω."

http://taxalia.blogspot.com
http://politikiprotasi.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου